4 Mayıs 2009 Pazartesi

Üşengeç Yengeç !

"Chronicles of" Üşengeçlik
-Üşengeçlik 1: 4 gün önce servis durağımda, 45 derecelik bir yokuş açmış ağzını beni bekliyor... off ben mi çıkcam bitmek tükenmek bilmeyen , çıktıkça daha da dikleşen bu lanet yokuşu? Güzelim Ankara'nın sözde en düzlük yerinde oturan ben, cıkkada yokuşu tırmanmaya üşeniyorum evet.Söylene söylene çıkmaya başladım yokuşu, o anda burnuma "bahar" ın kokusu geldi!! Evet artık bahar resmi anlamda gelmişti benim için, karşımda bür sümbül ağacı! Polene alerjisi olan ben, hiç utanmadan, GÜZELİM BAHÇENİN LEYLAĞINI ÇAAATTT diye kopardım!HAYIR PİŞMAN DEĞİLİM!Burnuma çektim o nefis kokuyu, leylaklara borçluyum bitişini, o dünyanın en dik yokuşunun..
-Üşengeçlik 2:Üşengeçlik sardı hepimizi evet, doğal üzülmeyin.. hem söyleyin bana "kim ders çalışmak istemiş kii???" Pişman değilim şu an ders çalışmam gerekirken bunları yazdığıma, pişman değilim bu yazı için uykusuz kaldığıma, pişman değilim!
-Üşengeçlik 3: Tek katlı bir dairede kalmıyorsanız, şunu tek yapanın "ben" olmadığını söyleyin lütfen! Aşağı mutfaktan su almaya o kadar üşenmişsinizdir ki , çantanızda bayatlamış, ısınmış, tadı buruşmuş suyu dünyanın en nefis suyuymuş gibi içersiniz... EVEEEEETTTLERİ DUYMAK İSTİYORUM! (utanmayınız!)
-Üşengeçlik 4:Gece lavaboya kalkmaya o kadar üşenirim ki, bazen rüyamda lavaboya gittiğimi görürüm, sözde bi rahatlarım ama ne yazık ki rüyanın bu etkisi kısa sürer...
-Üşengeçlik 5: Dolabımdaki kıyafetleri katlamaya o kadar üşendim ki, hepsini "askı"ladım! ( en azından hala kıyafetleri dolabında olan bir insanım lütfen lütfen!)
-Üşengeçlik 6: Uykuma o kadar yenik düştüm ki, ders çalışmaya üşendim... ha bu arada sanırım bu yazıya devam edemeyeceğim (üşengeçlik 7),ama yine de sözünde durmaya çalışan biri olarak, daha da üşengeçlikleri paylaşmayı bir görev bilirim!!!

Hiç yorum yok: