3 Mayıs 2009 Pazar

Kızlar...

Kızlar.. evet onlardan biri olarak özellikle çevremdeki "kızlar" hakkında gözlemlerimi paylaşmak istiyorum... Yüzlerine söyleyemediklerimi hiç olmassa bir şekilde burdan aktarmak istiyorum. Amacım kimseyi kırmak, üzmek ya da aksine övmek, yüceltmek değil.Gözlemlerim sadece, bana takılan , söylemessem rahatlayamacağım şeyler...
Kızlar grup gruptur, o kadar çeşitlidir ki özellikle erkeklerin çözemeyecekleri bir şekilde tasarlanmışlardır evet, her ne kadar da "biz çözdük abi kızlar hepsi aynı" lafı söylense bile, sandığınızdan daha karmaşığız!
En çok sinirime dokunan şeylerden biriyle başlamak istiyorum "merhabasız, suratsız kızlar", gereğinden fazla bakımlı, okul ya da gideceği her nere ise "bir maskeli balo" edasında süslenmeler, renkli boyalardan oluşan maskeler.. evet genel tanım bu, bir de özellikleri vardır ne yazık ki "aynı ortamda bulunsanız da, isim olarak tanısanız da birbirinizi, hatta işiniz düşünce çok sıkı arkadaş da olma potansiyeline sahip" bu kızların selamını ne yazık ki(!) alamazsınız.
Örnek: B kişisi sınıfa girer: - MERHABA
bu kız grubumuz : ......
deriiiiin bir sessizlik, hayır selam verse nolacak, ne kaybedecek enerjisi mi sönecek? ama yok kassa bulamayacağı kıyafetleri kombinasyon yapmakta olan bu kişi, insanların göz zevkini bozmakta harcadığı enerjinin 10 da birini harcamak istemez. (burdan özgün giyinenlere sesleniyorum, lütfen zevkinize laf ettiğimi düşünmeyiniz, herkesin zevki kendinedir.. benim isyanım sadece kendine yakıştıramayacağı şeyleri inatla giyen bu kız kesiminedir..)
"Odun kızlar", evet efendim bunlar da her ne kadar merhabasını alacağınız tartışılsa da sorularınıza yanıt alamayacağınız kız kesimidir. Çoğunlukla yanıt veremez, yanıt verecek olsa bile lafı döndürür dolaştırır,siz yine yanıtınızı alamadan postalanırsınız. Üstüne yoktur gerçekten, paylaşmayı sevmez, bir sinsilik vardır onda...belki de mutluluğunuzdadır gözü, yanıtsız bırakmak, reaksiyon vermemek onun için bir zevktir adeta!
"ayna fotoğrafı kızları", aynadan başka dostları var mı yok mu tartışılır, ya da o kadar çok kendini beğennir ki "fotoğrafını çekecek kimsesi" yoktur ne yazık ki...
Saymakla bitmez elbet ama,sinirime en çok dokunan "merhabasız" kesim hakkında yazdım ve bi nebze rahatladım..görüşmek dileğiyle!

Hiç yorum yok: