28 Ocak 2008 Pazartesi

RUH HALİME GÖRE MÜZİK İSTİOMM!!!

Ruh Halime Göre Müzik İstiom:D



Evettt düşündüm taşındım ne yazsam acaba bloguma diye… Ve bu yazacağım size yönelik olacakkk:D Kararımı verdim size müzik listesi hazırlayacağım:DHem de ruh halinize göre dinleyeceğiniz şeyleri kategoriler halinse sunacağım sizlere… Tabii müzik zevkimi sevmeyebilirsiniz, yok ben yabancı müzik dinlemem diyebilirsiniz… Ama en azından benim için 5 yıldızlı parçalardan bir taneciğini dinleyin lütfen! Kemerlerinizi takın çok eğleneceksiniz söz veriyorummm!!!



EĞLENEN İNSAN RUH HALİ:


Çok mu eğlenceli geçti gününüz?zıp zıp zıplamak, coşmak, eğlenmek, sinirlerinizden kurtulmak mı istiyorsunuz?Anladım ben sizi… eminim bu şarkılar sizi daha da eğlendirecektir..5 yıldızlara dikkat!



FALL OUT BOY- This Ain’t A Scene It’s An Arms Race(*****) :


Bu şarkıda kendinizi bulacaksınız… Çok ama çok az kişi bu parçayı pek beğenmedi.. Ama bu sayede çok da Fall Out Boy manyağı arkadaşlarım oldu:D savaşı protesto eden sözleri , hiç bitmek bilmeyen ve sürekli değişen ritmi, solist Patrick ‘in eşsiz sesiyle harika bir şarkı! ÖSS yi bu şarkıyla atlattım ben:D








BACKSTREET BOYS- Larger Than Life:


Punk ağır geldiyse daha pop sound lu bir parça dinlemek isterseniz işte buyrun.. Hoş sert olmadığı için eğlencenin ne derece eğlence olacağı tartışılır ancak yine de tavsiye edilir… ALL U PEOPLE CAN’T U SEE CAN’T U SEEEE demeye başlarsınız artık:D



BILLY TALENT-Red Flag ve Fallen Leaves (*****):


Yeni çıkmış olmamasına rağmen bu sene ciddi bir başarı yakalayan karışık kültürlü grubumuz Billy Talent bizi şaşırtmadı! Beklediğimden çok daha iyi bir album çıkarmışlar beni duyuyorlarsa tebrik ederim hehe:D Polonyalı solisti, hint bir basçı ve arka vokal ama Kanada vatandaşı olan bu grup renkli içeriği kadar müzikleriyle de çok hoşunuza gidecek:D İKi şarkıdan ikisini de sevmeyen varsa ona benden çikolata:D



GOOD CHARLOTTE- I Just Wanna Live (*****):


Biliyorum bıktınız benden:D Good Charlotte u sevdiğimi bilmeyen kalmadı galiba.. VE BU şarkının “hayatımın şarkısı” olduğunu. Lise 1 den beri bu şarkıyı bıkmadan usanmadan dinleyen bir ben varım galiba.Böle zıp zıp aynanın karşısında bas bas bu şarkıyı söyler stres atarım.. işe de yarar hani.. bana ne yapıo bu demeyin! Denemeden bilemesiniz :D(buyrun dinleyin:D)






SUM 41- Fat Lip:


Sum 41 ın en sevilen şarkılarından biridir kendisi. Hatta çıkışlarını da bu şarkıya borçlular bence. Çok ritmik, çok eğlenceli klibi de harika:D Tek sevmediğim yanı solistin saçları!! Ama olsun dinlemeye değer..



DEPRESİF RUH HALİ:


Açıklamaya gerek var mı bilmem.. Hüzünlenmek mi istiyorsunuz? İçin için üzülmek, duygulanmak… (genelde böyle olmak istemez tabii ama o ruh halinde istemeden de bulunuyorsanız dinleyin.. u şarkılar sizi anlayacaktır)



THE ALL AMERICAN REJECTS- Straight Jacket Feeling (*****)


Şarkının sözlerini anlayın anlamayın gerçekten duygulanacaksınız, en duygusuz insan olsanız bile! Zaten bu sayfanın aşağısında bu şarkının sözlerini ve Türkçeye çevirmeye çalışmış olduğumu göreceksiniz :D Belki anlamanıza yardımı dokunur.. uff saçmalıyorum en sevdiğim şarkı için… Grup harika, sözler harika, müzik zaten… başka bişi diemicem..:D



AVRIL LAVIGNE – When You’re Gone:


Güzelliği kadar sesi ve yazdığı şarkılarla dünyanın ilgisini toplayan Avril, hareketli şarkıları kadar duygusal parçalarda da ön plana çıkıyor. BU parçada olduğu gibi..fazla söze gerek yok.. ne duruosun indirsene şarkıyı!!!!






GREEN DAY- Wake Me Up When September Ends:


80 li yılların sonlarında kurulan grup asıl çıkışını 2003 yılında yaşadı! Uzun süre olsa da buna değdi.. Değmeye kalmadı artık herkes yeni albümlerinin çıkması için çıldırdı! Billboard Türkiye yoğun istek üzerine albümlerini çıkmasına daha olmasına rağmen Gren Day i kapak yapıp Dosya sında tanıttı!Bu grup bu kadar başarı elde etmiş, dinlemeye değer diye düşünüyorum..



İSYANKARRRRR RUH HALİ:


İşte en çok bu kategoriyi seviyorum ya:D Hem mutlu hem meydan okuyan ksıacası eğlenceli bi durum:D Fazla söze gerek yok ama en kafa şarkılar bu kategoride:D



30 SECOND TO MARS- The Kill(*****):


Come break me down bury me bury me!!! Rock soundlu ama İSYANKAR tanımına oldukça uyumlu! (şiir gibi oldu beea)Solist aynı zamanda sinema oyuncusudur. Hoştur, klip güzeldir yakışsa da yakışmasa da bütün grup üyeleri sürmeleri çekmiştir :D(işte size klip:D)






PANIC! AT THE DISCO- I Write Sins Not Tragedies


Los Angeles dan kopup gelen ve sıradan punk grupları gibi olmak istemedikleri için farklı bir tarz


yakalayan bu grup, hedefine ulaşmış kesinlikle.. 2005 yılının en çok indirilen müzik klibi olmasınını yanı sıra hala Lime Wire da aranan ve indirilen bu şarkı fazlasıyla eğlenceli! Yerinizde duramayacaksınız:D “The Only Difference Between Matyrdom and Suicide is Press Coverage” (cümle gibi dmi:D) bu şarkıyı da tavsiye ederim.. en çok dinlenen şarkıları da:D (buyrun dinleyin:D)







Şimdilik benden bu kadar..hoşunuza giderse devamı da gelecek:D Teşekkür ederim iyi dinlemeler :D


Hiç yorum yok: