28 Ocak 2008 Pazartesi

KOMŞULARIMISS


!!!!!KOMŞULARIMIZZ!!!!!



Oturmaktan her yanım sızlıyor!! Napalım eve dönüş yolundayız işte…2 adımda yorulmaya başlayan bendeniz şimdi ise oturduğum yeri beğenmiyorum!! Kulağımda 1 senedir almak istediğim ve sonunda aldığım FALL OUT BOY – INFINITY ON HIGH albümünü dinliyorum, elimde ise uğurlu kalemim (öss sınavında da bunu kullanmıştım) “hayatımı yazıya dökeceğim!!!” hevesiyle yazı yazmaya koyuldum… KONUMU da buldum zaten:D KOMŞULARIMIZ!!



Ne zamandır komşularımızdan bahsetmek istiyordum ; galiba o gün bu günmüş:D NE komşularımız yok ki!! Gruplasam mı acaba??



T Sürekli “bir fincan” ölçüde bir şeyler isteyenler


T Hal hatır sorup sohbet için çabalayanlar


T Yemek kokularıyla bütün mahalleyi işgal edenler


T Halı yıkayan ve bu devirde “koyun” yünü havalandıran kesim


T Sürekli kendi kızlarını, oğullarını sizinle ya da kızınız oğlunuzla mukayese edenler (ki bu kesim genelde sohbet için yer arayanlara da dahil oluyor:D)


T Gece eve geç gelip kapı önünde (siz uyurken) bağıra bağıra sohbet edenler


T Henüz görme fırsatı bulamadığımız komşularımız


T Evinde bas bas müzik çalarken sesinizi çıkarmasınız ama siz dinlerken kapınızı kırıp size kızmaya başlayanlar



Gruplandırınca ne kadar da çokmuş!! Tabii siz bunların ayrı ayrı kombinasyonlarını alırsanız (ki çoğu böyledir bir çok grup içinde olurlar) komşunuz hazırdır!!



Anneciğim babamın bir türlü atamadığı çöpleri benim atmam için söylenir…Çöpleri dökmek için yola koyulurum. Yolda komşularımızdan Hatice hanım teyze (isim değiştirilmiştir) ve ailesinin kurulduğu kısımdan aceleyle geçme konusunda çoğunlukla başarılı olmuşumdur…



Fakat o gün ne yazık ki o günlerden biri olmamıştı… Daha adımı bile bilmeyen (bu aileden bir insan):


- Tuuğğbaa sınavın nasıldı?.. Kaç puan aldın? Tercihlerinizi yaptınız mı??... diye soruları sıralamaya başladı… Ben ise o sırada aceleci davranmaya çalışıyordum rolümde pek başarılı olamadım galibaL İstemeye istemeye yanıt veririm:


-Ya işte bakalım henüz tercihleri yapmadık kimya mühendisliği ya da mimarlık yazacağım…


- Neden?mimarlık daha iyi onu yaz!!


- Evet onu da yazmayo düşünüyorum ama kesin daha belirginleşmedi..


- Ne yapcan kimya müh olup da mimarlık yaz onu yaz


- Yazmayacağım demedim ki!!


- Yaz işte kızım niye inat ediosun!!


- Peki yazarım


- Annene de selam söyle Tuuğğğbaaaaa hadi hayırlısı olsun canım….



BENİM ADIM TUĞBA DEĞİLL!!!!! Bunu bas bas bağırarak söylemek isterdim ama ne yazık ki sohbetin ilerlemesinden korktum biraz…Koşar adımlarla eve gittim . Aradan birkaç gün geçti daha tercihler yapıldı…


Her gün de Hatice teyzelere o aile mi gelir ya da bendeki şans mıdır orasını tartışamayacağım…(yorumlar size açık) Ama şu vardır ki ismimi bile bilmeyen sadece üniversite sınavına girdiğimi BİLEBİLEN(!) o bayan beni yine bir çöp atma sırasında görmüştür!!


-Tuuğğbaaaa nereyi yazdın canım?


- yazdım işte bişiler..


- Mimarlık olcak dimi?


- Kesin değil bakalım inşallah…


-Yaa neden çok mu düşük aldın??


Artık dayanamıyordum içimden hiç bu kadar dövme sevdasına kapılmamıştım ama iki yumruk atıp evime gitmek istiyordum artık!!ki buna gücüm yetmez biliyorum ama dayanamayacaktım!! Artık ben de son sözü söyledim


-Yaptım tercihlerimi bakalım işte… iyi akşamlarrrr


Nasıl bir kaçışım vardı görseydiniz keşke gülmek için sebep olurdu…


Tabi örnekler bununla sınırlı değil… Eğer ODTU olmasa beni siteye almayacaklarmış BAK SENN!!! Ya da ne bileyim işte… böyle şeyler


Başka vakalarımız da var tabi.. olmaz olur mu!!


Müzik sesi dinmeyen komşularımız… zaten ses yalıtımlarımız kötü onları yokmuş gibi hissettiriyorlar resmen!! Ezberledim bütün “Yalın” şarkılarını yan komşumuz saolsun..


Sonra bu kokuta kokuta yemek pişirenler yok mu!!!! İyi niyetli olanları da olur tabi size de ikram için getirenler:D işte o zaman dilesinler benden ne dilerlerse…


Bir de şunlar vardır… halı yıkayanlar ya da yün havalandıranlar…bunlardan bahsetmeme gerek yok sanırsam alışık olduğunuz br sahnedir umarım:D ama tanıdık gelmese en kısa zamanda onlardan da bahsetmek isterim:D


KOMŞULARIMIZ NE DE OLSA:D BAHSETMEK LAZIM ONLARDAN DA:D


Hiç yorum yok: