28 Ocak 2008 Pazartesi

GAMZE SİZİN İÇİN DENEDİİ!!


GAMZE SİZİN İÇİN DENEDİ: FLUSH HIP HOP PARTY!!!



Evet millleeettt…


Neler yaptığıma inanmayanlarınız olabilir ; ama bir değişikliği hak ediyordum:), napalım?


Her şey Başak (nam-ı diğer ya da değer (sağol ufukcum) bashiq) ne diyordum, hah her şey Başak’ ın msn ine “hip hop partisine gelen var mııı????” yazmasıyla başladı… Dedim kendime “Gamze denemekten ne çıkar sor hadi bakalım..” ilk büyük adımı atıp Başak ‘a partinin detaylarını sordum. Başakcım da ne biliyorsa anlattı saolsun.. izni de koparınca tamam oldu bu iş dedikJ


Rap müziği arkadaş çevremizde pek seven olmadığı için (lakin ben aslında punk ağırlıklı dinlerim eskiden rap i bilmezdim bile ama bana sevdirdiler az çok biliyorum şimdiJ) Başak ve ben sadece ikimiz tutuk partinin yolunu… (davet ettiklerimiz de olmuştu ancak gelemediler…),



Hadi bakalım parti nerede aramaya başladık.. bulduk vs vs. içeri girmemizle benim gözlerim çevreyi incelemeye başladı (yanlış anlaşılmasın efem!!)Şöyle ki:



º Yaş sınırı olmadığı için yaş ortalaması sandığımız gibi küçüktü


º Ne yalan söyleyeyim özenti tipler vardı.. inkar edemem..


º Ben bile uygun kıyafet bulamadığımı düşünüp yine de bir şeyler giyebilmiş ve kendimi o kıyafetlerle hiç de ezik hissetmedim.; çünkü kızlardan TİKİ si bile vardı..


º Yürüyüşü değişen insanlar da vardı (başak ın dediği gibi)


º Ama rap in hakkını verenler de yok değildi elbetJ



Rapçiler biraz fazla nazlı çıktı, şöyle ki 12.30 da başlayacak parti 13.40 da anca başladı..



Baştaki performanslar acemi olduğu için pek tutulmadı biz de o sırada aç insanlar çıkıp BURGER KING den su yeni çıkan CHICKEN FRIES dan yedik=))) (reklamını izlemelisinizzz!!!)



Partiye tekrar girdiğimizde “kişi sayısının azlığından yakınan parti organizatörleri seyircileri azarlamaya” başlamıştı.. Yok efendim öne gelenlere bedava sigaraymış yok şuymuş buymuş vs vs.. ( seyirci yaş ortalaması küçük dedim ama neredeyse hemen hepsi sigara içiyordu ne yazık ki..)



Başladık artık yavas yavas fotoğraflar almaya..Performanslar da yavaş yavaş güzelleşiyorduJ İşin komik yani elimi asla rapçiler gibi oynatamıcam.. bunu beceremiyorum!!





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Sonra yaş ortalaması biraz daha büyük rapçiler çıktı sahneye.. evet ritmler daha da güzelleşiyor artık yerimizde duramamaya başlıyoruz..


Başak ise sabırsızlıkla ŞEHİNŞAH ı bekliyor J Sor birine diyorum yok utanıos .. dedim bak şuna sor die… organizatör e benziyordu..



Ah ben demez olaydım:)ŞUNA SOR dediğim çocuk şimdi sahneye çıkıyor ve kendini tanıtıyordu!!


Antalya’dan gelmiş kendisi: MASKE


Performansını en çok beğendiklerimizden biri de oydu… bakınız aşağıda fotosu





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Başak artık daha fazla sabredemeyecekti!! Şehinşah ‘ın nerede kaldığını merak edip duruyordu..


Sormak lazımdı.. BEN SORDUMJ yanımdan geçen e sordum: “Şehinşah ne zaman çıkacak acaba?” “ kendisi şurada oturuyor ona neden sormuyorsun?” diye de bozucu bir yanıt aldımJ Başak o yöne baktığında ŞEHİNŞAH I gördü (gördüğünü sandıJ ki o şehinşah sandığımız iki dakika sonra sahne aldı..)



Daha sonrasında ise: Neşet, Berkay, Görkem (şehinşah ın yerini sorduğum insanmış kendisiJ) ve adını hatırlayamadığım kişiler sahne aldı ve 6 kişi çok güzel bi uyum yakalamışlardı.. Yine kendimizi tutamadıkJ işte o sıradaki halimiz…







Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





VEE VEEE beklenen annnn ŞEHİNŞAH VE PATRON geldiii..


Başak şoktaydı ne yapacağını bilemedi J Şehinşah sahne alır almaz bol bol foto ve video çektik ki Başak ın foto makinesı o da şoka dayanamadı ve pili bittiJ imdada ben yetiştim… yine devam ettik eğlenmeye dansetmeye müziğe eşlik etmeye..


Şehinşah ve Patron un en çok beğendiğim yanlarından biri de sahnede doğaçlamalarının da çok güzel olmasıydı.. Seyirciyle çok samimiydiler ve Şehinşah anında yaptığı doğaçlama rapleriyle bizleri hayran bıraktı!!


Veee BAŞİKCİm cesaret gösterip şehinşah tan foto çektirmek için izin aldı ve foto cekildi (ben eksik kalır mıyımJ)






Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Partiden artık çıkıyorduk ve NEŞET albüm satıyordu: bana da satmak istediler ancak param yoktu.. neşet bana album hediye ettiJ yuppi!!! Evde dinledim çok da beğendim



Son olarak ne mi söyleyeceğim:


Rap müzik pek tarzım olmasa da partide çok eğlendim , benim için harika bi değişiklik olduJ ve en önemlisi Başak cıımın yüzündeki o ifadeyi gördüm ya :D çok mutlu oldum..


Bi daha olsa bi daha giderim o derece heheJ


Siz de umarım bir gün bizim gibi doyasıya eğlenirsiniz!!!


İyi eğlencelerJ


Hiç yorum yok: