3 Eylül 2009 Perşembe

Gamze'den YİNE Seçmeler



- "...This time maybe I'll be Bulletproof!..." Gamze dilinde " diiğğsss taym meybi ayv(v çok yumuşak)ılllllll biiii bıııılllleeeetttpuruuuuffff", evet efendim, aslında hep özenirim ^müzik bloglarına ama , müzik konusunda zevkimin çok beğenilceğini düşünmediğimden çekinirim hep, hala çekiniyorum evet:) ama tutamadım kendimi, söylemeliydim! Sanatçı: La Roux, Şarkı: Bulletproof... Tek kelimeyle süper gizliden gizliye enerji veren bi şarkı!
http://listen.grooveshark.com/#/song/Bulletproof/22990309

Başta inkar ettim, zapladım geçtim, saça bak len 80 lerden kalma yıhyıh diye güldüm evet, şimdi takdir ediyorum...şarkıyı ağzıma dolamayı başardı, dinlemeden duramıyorum... zaman nelere kadir efenim...

- Franz Ferdinand! Beni kendilerine aşık etmiş grup...ülkelerine gidecek olmak beni ayrı bir sevindiriyor... Son albümlerinden "Katherine Kiss Me" yi dinleyin..."No You Girls" parçasındaki kız düşkünlüğünün, bir aşka dönüştüğünü, enerjik ritmik tarzın romantikleştiğini, hitap ettiği kesimin çok kişiden tek kişiye indiğini göreceksiniz...

-Farkettim ki internette gerçekten boş zaman harcıyorum... Dedim ilginç bir şey yapayım! Bir site bulayım , hem ingilizcem gelişsin , hem eğleneyim, ama birşeyler de katsın bana...Çok hoş bir haber sitesi keşfettim bu sayede, eğlenmek isteyene!http://www.onion.com/
Daha anlatmak istediğim çok şey vardı oysa, ama bu başlığa koymaya gücüm yetmedi, istemedim, uyuşamadı:/ O açıdan şimdilik bu kadar efenim!





Hiç yorum yok: